- Produkter
- OBBO Adminportal
OBBO Adminportal
Allt hänger ihop och allt jobbar ihop för att effektivisera och automatisera din verksamhet. I adminportalen ser du statistik och kan jobba med de olika systemen, allt samlat på samma ställe.
- Mycket hög säkerhet
- Molnbaserad mjukvara
- Nya funktioner löpande

Ett system för många lösningar.
Vi utvecklar vår mjukvara och hårdvara för att fungera optimalt tillsammans. För dig betyder det en smidig lösning som sparar tid och underlättar i vardagen.
Ett inlogg för att sköta allt från lagerhantering till att uppdatera digitala skyltar eller prislappar i din butik.
All hantering av uppgifter sker enligt GDPR.
Lagerhanteirng
Om du använder en obemannad kassa kan du använda OBBO för lagerhantering.
Säkerhet
Använd OBBO för att kontrollera tillgänglighet och övervaka din butik eller verksamhet.
Kundhantering
Se antal kunder, transaktioner och hantera kundklubb med mera.
Kampanjer
Uppdatera dina digitala skyltar med nytt kampanjmaterial.
Digitala prisskyltar
Håll alla priser uppdaterade med ESL, elektroniska prisskyltar via OBBO.
Att göra
OBBO håller koll på vad som behöver göras och skickar påminnelser via mail.
Vanliga frågor
Funktioner
Admin-portalen har mängder av funktioner och vi fortsätter att utveckla den löpande för att du ska få ut mer av dina tjänster och produkter från oss.
Nedan följer några av de funktioner OBBO-portalen hanterar:
- Lagerstatus
- Rapporter
- Omsättning/Försäljning
- Kampanjer & Rabatter
- Styrning av BankID
- Kameraövervakning
- Kundlistor
Säkerhet
Din data är säker i vår portal och våra servrar är väl skyddade samt har alltid minst två säkerhetskopior.
Vad behöver jag för att använda admin-portalen?
En dator, surfplatta eller smartphone räcker. Det snabbaste sättet att jobba i adminportalen är oftast med en dator, även om du kan göra allt i din surfplatta eller smartphone.
GDPR
All hantering av uppgifter sker i enlighet med GDPR.
Kostnad
Admin-portalen kostar inget, den ingår automatiskt med de andra produkter och lösningarna vi erbjuder.